Selasa, 02 September 2014

ων προϊόντων ή υπηρεσιών

Τα Top 4 τρόποι για να χτίσει Προσωπικό σας Εκπαίδευση Επιχειρήσεις και ποιο είναι το καλύτερο!

Ο καθένας θέλει να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους. Δεν έχει σημασία ποιος είσαι ή ποια επιχείρηση είστε μέσα. Εκτός και αν δεν ενδιαφέρονται για τα χρήματα ή την ασφάλεια της σταδιοδρομίας, θέλετε την επιχείρησή σας να αυξηθεί.

Αισθάνεστε σαν να θέλετε να αυξηθεί προσωπική επιχειρηματική εκπαίδευση σας, αλλά δεν είστε βέβαιοι πώς να το κάνουμε; Είστε έτοιμοι να πάρετε την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο, αλλά δεν ξέρετε πώς; Στη συνέχεια, αυτό το άρθρο είναι για σας!

Ας αρχίσουμε από τον ορισμό τους 4 τρόπους που ο καθένας μπορεί να αναπτυχθεί μια επιχείρηση, και στη συνέχεια θα εξετάσουμε ποια έχει το μεγαλύτερο αναπτυξιακό δυναμικό:

1) Πάρτε περισσότερους πελάτες - Μήπως απλά θέλουν περισσότερους πελάτες που χρησιμοποιούν την υπηρεσία σας, να αγοράσουν τα προϊόντα σας, ή και τα δύο; Πόσους πελάτες μπορεί να ταιριάζει στην ημέρα σας, ή να παρέχουν προϊόντα για; Πόσους πελάτες έχετε το χρόνο και τους πόρους για να υποστηρίξει;

2) να πωλούν περισσότερα προϊόντα ή υπηρεσίες για τη σημερινή τους πελάτες σας - αυτό είναι μια μεγάλη ιδέα, δεδομένου ότι σήμερα οι πελάτες σας να σας εμπιστεύονται ήδη. Ωστόσο, είναι περιορισμένη γιατί κάθε πελάτης θα περάσουν μόνο ένα ορισμένο ποσό των χρημάτων, ή θα χρειαστεί μόνο έναν ορισμένο αριθμό προϊόντων. Μόλις οι ανάγκες τους έχουν πληρωθεί, ή δεν μπορούν πλέον να αντέξουν οικονομικά αυτό που προσφέρετε, τότε δεν θα είναι πλέον σε θέση να πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες προς τους πελάτες αυτούς.

3) Αυξήστε τις τιμές που χρεώνουν για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας - Στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτό έχει πήρα κακή ιδέα γράψει όλα πάνω του. Αν και υπάρχουν φορές που η αύξηση των τιμών ή ποσοστά σας είναι μια καλή επιχειρηματική κίνηση, απλά αυθαίρετα λέγοντας ότι απλά θα χρεώνουν περισσότερο για να κάνουν περισσότερα χρήματα ξόρκια μοίρα για την επιχείρησή σας σε μακροπρόθεσμη βάση.

4) Βρείτε έναν τρόπο να επαναληφθούν οι προσπάθειες σας από την κατοχή τους ανθρώπους που εργάζονται κάτω από σας διανέμει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Υπάρχουν μερικά μειονεκτήματα σε αυτή τη μέθοδο, και στην πραγματικότητα είναι η συνιστώμενη μέθοδος για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη σημερινή οικονομία.

Ελέγξτε τη διάσπαση κάτω από τους οποίους οι μέθοδοι 1 έως 3 είναι περιορισμένη στην καλύτερη περίπτωση, και πώς η επιλογή 4 - την αλληλεπικάλυψη των προσπαθειών σας - είναι ο μόνος αλάνθαστος τρόπος για να αυξηθεί η επιχείρησή σας μόνιμα και εκθετικά.

1. πάρει περισσότερους πελάτες είναι πάντα μια καλή ιδέα για κάθε επιχείρηση, εφόσον η υποδομή είναι σε θέση να χειριστεί τις ανάγκες της αύξησης της πελατειακής βάσης. Ωστόσο υπάρχουν 2 μεγάλα προβλήματα με αυτή τη μέθοδο:

α) Η απόκτηση νέων πελατών είναι δαπανηρή και χρονοβόρα. Οι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν ότι το κόστος για να κρατήσει ένα δώρο πελάτη είναι σημαντικά μικρότερο από το κόστος της απόκτησης ενός νέου. Το χρόνο ή / και οικονομικά που απαιτούνται για να φέρει συνεχώς νέους πελάτες τελικά θα τρέξει έξω.

β) Εάν είστε ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης, το χειρισμό ενός υπερβολικού αριθμού των πελατών ή των πελατών μπορεί να γίνει σχεδόν αδύνατο, ειδικά αν είστε σε μια βιομηχανία παροχής υπηρεσιών, όπως το personal training. Ακόμα κι αν έχετε προσλάβει προσωπικό για να βοηθήσει με το επιπλέον φορτίο πελάτη, φέρνοντας νέους εργαζόμενους στον οργανισμό σας φέρνει μαζί της μια άλλη σειρά από πονοκεφάλους που μπορεί πολύ καλά να μην αξίζει τον κόπο. Αν έχετε αποφασίσει να χειριστεί όλες τις υπηρεσίες των πελατών και την υποστήριξη σας, θα βρείτε τον εαυτό σας γρήγορα χωρίς καμία ζωή, ακόμα κι αν είστε οικοδόμηση και εργάζονται επιχείρησή σας από τον ήλιο σε ήλιο μέχρι κάτω μέρα με τη μέρα.

2. πώληση περισσότερων προϊόντων ή υπηρεσιών με τη σημερινή τους πελάτες σας είναι μια μεγάλη ιδέα, αλλά αυτή η ιδέα έχει επίσης μια περιορισμένη διάρκεια ζωής. Τελικά, οι πελάτες σας θα είναι είτε δεν χρειάζεται πλέον τις υπηρεσίες σας (ένας προσωπικός εκπαιδευτής δεν κρατά έναν πελάτη για πάντα), θα ξεμείνει από χρήματα για να πληρώσει για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, ή θα πάρει αρκετά προϊόντα για να τα κρατήσει για το προσεχές μέλλον, και θα σταματήσει την αγορά. Όλα αυτά τα σενάρια καταλήγουν με τον ίδιο τρόπο: Μπορείτε να λαμβάνετε πλέον καμία επιπλέον έσοδα από την πώληση περισσότερων προϊόντων ή υπηρεσιών στον πελάτη.

3 Η αύξηση των τιμών του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας μπορεί να είναι μια έξυπνη ιδέα των επιχειρήσεων / μάρκετινγκ σε ορισμένες περιπτώσεις. Ωστόσο, ακόμα και όταν αυτή είναι η περίπτωση, εξακολουθεί να υπάρχει ένα σύνολο ποσό των χρημάτων που οι πελάτες σας θα είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Εάν είστε ένας προσωπικός εκπαιδευτής που εκπαιδεύει 8 συνεδρίες την ημέρα για $ 50,00 ανά συνεδρία, κάνετε $ 400.00 ανά ημέρα. Δεν είναι κακό! Σε μια εβδομάδα εργασίας 5 ημερών, θα κάνετε $ 2.000.000. Τι θα συμβεί αν έγινε γνωστή ως το καλύτερο προσωπικό γυμναστή στην πόλη, και εκτόξευσε στα ύψη τα ποσοστά σας μέχρι $ 200,00 ανά προπόνηση; Μπορείτε τώρα κάνει $ 1,600.00 την ημέρα, και φέρνοντας σε 8.000,00 δολάρια την εβδομάδα!

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar