Selasa, 02 September 2014

θέση, ώστε να μην

Ως διαφημιστής, έχω δει χιλιάδες βιογραφικά που κυμαίνονται από πολύ
εξειδικευμένο και ικανό για τους υποψηφίους σε όλο το έθνος. Οι εν λόγω υποψήφιοι
εκτείνονται από κάθε κλάδο και από τις διοικητικές επαγγελματίες σε C
επίπεδο εταιρικών στελεχών. Κάθε φορά που θα επανεξετάσει ένα βιογραφικό, θα επανεξετάσει
είναι κάτω από τα μάτια του διευθυντή προσλήψεων. Μέσα από τα μάτια τους, προσπάθησα να
πάρετε μια αίσθηση του ποιος είναι ο υποψήφιος είναι και πώς είναι ενσύρματη. Ο στόχος είναι
για να δούμε αν ο υποψήφιος (κοινοποιούνται μέσω βιογραφικό) δυνατότητες
θα οδηγήσει ένα βαθμό από την επιτυχία σε μια συγκεκριμένη ικανότητα. Η έρευνα έχει
δείξει ότι ένα τυπικό διευθυντής προσλήψεων ή διαφημιστής θα φανεί μόνο σε ένα
συνεχίσετε για περίπου 15 δευτερόλεπτα, έτσι έχοντας αυτό κατά νου, θα εκτελέσει
αυτό το βιογραφικό κριτική σε τρεις βασικές κατευθυντήριες γραμμές. Αν θέλετε να είστε
παρατηρήσει και να λάβετε την κατάλληλη εξέταση, μετά από αυτά
προτάσεις θα σας βοηθήσουν να βελτιώσει τις πιθανότητές σας από την προσγείωση μια συνέντευξη.

Κτίριο Μάρκα σας
Αυτή είναι η επαγγελματική σας ταυτότητα και ίσως το πιο σημαντικό
στοιχείο που οι περισσότεροι βιογραφικά αποτυγχάνουν να αναπτυχθούν. Μπορείτε να την ίδρυση σας
μάρκα και την αύξηση της ασφάλειας μάρκετινγκ σας, εξασφαλίζοντας ότι σας
βιογραφικό είναι συνοπτική, προσδιορίζοντας σαφώς την επαγγελματική χαρακτηριστικά σας και
καταδείξει πώς θα χωρέσει στη θέση και την εταιρική επιχείρηση
τον πολιτισμό, σαγηνευτική, γραμματικά τέλεια και φυσικά χωρίς
ορθογραφικό λάθος. Χρειάζεται να ρέει, εύκολο να το διαβάσετε και σύμφωνο με πλούσια
περιεχόμενο οργανώνεται σε μια μορφή που φωνάζει "ΜΙΣΘΩΣΗ ME!" πετύχει εδώ και
βιογραφικό σας θα πρέπει να ωθείται προς τα εμπρός στη διαδικασία. Fail εδώ και σας
βιογραφικό σημείωμα θα πρέπει να κατατεθεί μακριά.

Διαφοροποίηση τον εαυτό σας
Ό, τι κι αν κάνετε, μην αντιγράψει κάποιος άλλος στόχος δηλώσεις. Γράψτε
μόνοι σας ή με τη βοήθεια ενός εμπειρογνώμονα. Η πιο μοναδική σας
προφίλ είναι, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες μιας πλήρους κριτική για το βιογραφικό σας. Ένα
αποτελεσματική προφίλ πρέπει να είναι σύντομες και να ενσωματώσουν το φόντο σας, ενώ
τονίζοντας τις ικανότητες και τα επιτεύγματά σας. Πάντα να προσαρμόσουμε σας
προφίλ για να χωρέσει τη θέση, ώστε να μην χρησιμοποιούν το ίδιο προφίλ για κάθε
υποβάλλονται βιογραφικό.

αξία
Πώς θα προσθέσει αξία στη θέση; Αυτό είναι το πρώτο ερώτημα
διευθυντές προσλήψεων ή εργοδότες ψάχνουν σε έναν υποψήφιο. Μετά από όλα, αυτό είναι
γιατί οι προσλήψεις στην πρώτη θέση. jual pupuk hantu multiguna exclusive eceran hormon hayati merk herbal yang untuk asli termurah   Μπορείτε να αποδείξει την αξία σας
αγοράσουν ποσοτικοποίηση αποτελέσματα. Περιγράψτε πώς θα βοηθήσει μια εταιρεία αύξησε
έσοδα, μείωσε το κόστος και την αύξηση της παραγωγικότητας. Μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε
ακόμη και αν οι αριθμοί αυτοί δεν είναι ακριβή.

συμπέρασμα
Μεγιστοποίηση της μάρκας σας θα βοηθήσει στον εντοπισμό και την αρθρώσει σας
επαγγελματικών δεξιοτήτων στους ιθύνοντες η άμεση αξία και
όφελος που θα φέρει στην εταιρεία. Αυτή είναι η ευκαιρία σας για την καλή
πρώτη εντύπωση και πιστέψτε με, οι πρώτες εντυπώσεις είναι τα πάντα κατά τη διάρκεια της
εκστρατεία για την αναζήτηση εργασίας σας. Διαφοροποίηση τον εαυτό σας θα σας δώσει μια
ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ώστε να αναθεωρήσει το προφίλ σας για να δημιουργήσετε ένα ισχυρό
αποτελεσματική 15 s

Tidak ada komentar:

Posting Komentar